Απεναντίας έχουν παραχθεί 146 διαφορετικές εκδόσεις Vespa και προστέθηκε στη λίστα μία καινούρια Vespa, η οποία κινείται από τον μεγαλύτερο κινητήρα που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ.
Η GTS 300 Super διατηρεί την κλασική γραμμή της σειράς GTS, αλλα σε χρώμα...titanium, που θυμίζει το αγωνιστικό παρελθόν της και έχει συγκεντρώσει τα περισσότερα sport στοιχεία από κάθε άλλη Vespa.
Επιπλέον, πινελιές όπως το κόκκινο αγωνιστικό ελατήριο της μπροστινής ανάρτησης, το επιθετικό μπροστινό φτερό και οι μεγαλόπρεπες γρίλιες στη μάσκα, συνθέτουν ένα παζλ που δένει το παρελθόν με το παρόν της εταιρείας.
Εξωτερικά είναι πολύ όμορφη, με την λευκή ραφή να ξεχωρίζει. Η σέλα ανοίγει ηλεκτρικά με το πάτημα ενός κουμπιού και το αφρώδες υλικό να κάνει άνετες της μετακινήσεις. Η άνεση παραμένει σε υψηλά επίπεδα μόνο όταν μιλάμε για ένα άτομο, ενώ κάτω από τη σέλα δε θα χωρέσει παρά ένα μικρό jet κράνος. Της το συγχωρείς, όμως, καθώς είναι ένα από τα ομορφότερα και πιο sport μοντέλα της εταιρίας.
Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας Quasar διαθέτει τέσσερις βαλβίδες και τα κυβικά ανέβηκαν στα 278 με την αύξηση της διαμέτρου του κυλίνδρου στα 75 χλστ. Το αποτέλεσμα είναι η μεγαλύτερη ροπή που βρίσκεται πλεόν στα 2.27 kgm, σε σχέση με τα 2 της GTS 250. Επιπροσθέτως η μέγιστη αυτή ροπή αποδίδεται χαμηλότερα στις 5.000 στροφές σε σχέση με τις 6.500 της GTS 250.
Ο κινητήρας της είναι ψεκαστός και εξαιρετικός στις χαμηλές σ.α.λ. λειτουργίας, το πλαίσιο βελτιωμένο και οι αναρτήσεις προσφέρουν απόλυτη σταθερότητα, αλλά και απόλυτη υπακοή, ακόμη και σε συνθήκες πίεσης.
Δεξιά και αριστερά στο μτουλαπάκι δεσπόζει το όνομα της supersport, με τα δυο S σε κόκκινο χρώμα όπως και στο παρελθόν.
Το πλαίσιο της GTS 300 Super συνεχίζει την παράδοση της Vespa και αποτελείται από ατσάλινα πρεσαριστά φύλλα. Σε σχέση με τα ατσάλινα σωληνωτά πλαίσια των υπόλοιπων σκούτερ προσφέρει 250% περισσότερη ακαμψία. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντούμε μπροστά το γνωστό μονό αμορτισέρ με τους βραχίονες και πίσω δύο αμορτισέρ που προσφέρουν στον αναβάτη τη δυνατότητα να ρυθμίσει την προφόρτιση των ελατηρίων.
Η Vespa GTS SuperSport χαρακτηρίζεται από κομψότητα και ζωντάνια, ορμή και δύναμη. Ακόμη μια φορά η Vespa επιβεβαιώνει το ταλέντο της στην σπορ κομψότητα, και το κάνει ενδυόμενη ένα ρούχο με απλές γραμμές αλλά και ιδιαίτερη λάμψη, χωρίς κανένα συμβιβασμό.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1K, Y/Ψ
Κυβισμός: 278 κ.εκ.
Τροφοδοσία: Ηλ. ψεκασμός
Ισχύς: 22/7.500 σ.α.λ.
Ροπή: 2,3/5.000 σ.α.λ.
Βάρος: 148
Ρεζερβουάρ: 9,2 λίτρα
Κινητήρας: 4T, 1K, Y/Ψ
Κυβισμός: 278 κ.εκ.
Τροφοδοσία: Ηλ. ψεκασμός
Ισχύς: 22/7.500 σ.α.λ.
Ροπή: 2,3/5.000 σ.α.λ.
Βάρος: 148
Ρεζερβουάρ: 9,2 λίτρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου