Ο μαγικός κόσμος του διαδικτύου

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Και μετά μου ζητάς να έρθω να σε ψηφίσω... Πως να το κάνω αυτό;


Είμαι άνεργος…. Ο μόνος είμαι? – όχι δεν είμαι ο μόνος… τυχαίο? δεν νομίζω….

Είμαι άεργος…. Ο μόνος είμαι? – ναι είμαι ο μόνος…. Τυχαίο? Ναι είναι τυχαίο….

Διαβάζουμε, μεγαλώνουμε, σπουδάζουμε, πάμε στρατό, δεν βρίσκουμε δουλειά….
Το να είσαι άεργος είναι τυχαίο, το να είσαι όμως ....άνεργος δεν είναι τυχαίο καθόλου…

Ποιο είναι λοιπόν το μέλλον μου? Τι περιμένω? Από ποιόν το περιμένω? Θα μου το δώσει κάποιος? Θα το κάνω μόνος μου? Ποιος μπορεί να απαντήσε?

Με τι προοπτικές και με τι ελπίδα να κάνεις όνειρά? Γίνετε?

Που είναι το κράτος? Που είναι οι αξίες? Που είναι η Ελλάδα? υπάρχει, ή απλά φαντασιωνόμαστε μια άλλη χώρα? Ξέρουμε ποιοι είμαστε?

Και μετά μου ζητάς να έρθω να σε ψηφίσω…. Πώς να το κάνω αυτό?

Όταν μου δείχνεις ότι είσαι σάπιος, όταν μου δείχνεις ότι με έχεις κλέψει, όταν μου δείχνεις πώς να γίνω και εγώ εγκληματίας και όταν μου δείχνεις πως αν σκοτώσω δεν πρόκειται να πάθω το παραμικρό, πως μου ζητάς να σε ψηφίσω?

Τι μου έδωσες? Ασφάλεια? Αξιοκρατία? Αλήθεια? Αξιοπιστία?

Πως μου ζητάς να σε εμπιστευτώ?Και δεν στέκομαι στα τετριμμένα όπως η Siemens, το Βατοπέδι και το χρηματιστήριο, σε ρωτάω για όλα τα άλλα…....


Έχεις δικαστικό σύστημα?
Ποιο? Αυτό που δικάζει μετά από 10 χρόνια και αν και μετά όλα τα παραγράφει?

Έχεις αστυνομία? Ποια? Αυτή που δεν υπάρχει πουθενά και που ασχολείται με την καλλιέργεια και διανομή παράνομου καπνού και όχι μόνο?

Έχεις αξιοκρατία? Ποια? Αυτή που αφήνεις τους έλληνες πολίτες απ έξω και διορίζεις τους αλλοδαπούς? ή αυτή που κόβεις τις συντάξεις από τους έλληνες και δίνεις συντάξεις σε αλλοδαπούς?

Έχεις ηθικούς φραγμούς και αξιοπρέπεια? Ποιους? Προστάτεψες ποτέ τα παιδιά σου ή εγώ ήμουν σε άλλο πλανήτη και δεν έβλεπα την τύφλα μου?

Έχεις εκπαίδευση? Ποια? Αυτή που όταν τους ρωτάς τι έγινε 17 Νοέμβρη σου απαντούν πότε η απελευθέρωση της Ελλάδας από τους Τούρκους, πότε από τους Ιταλούς και πότε από τους Γερμανούς?

Έχεις θρησκεία? Ποια? Αυτή που για να βρεις έναν, μόνον έναν άξιο εκπρόσωπό της, πρέπει να πιστέψεις στους εξωγήινους πρώτα?

Έχεις ψυχαγωγία? Ποια? Αυτή που έκανε πρότυπο ότι το ανώμαλο είναι το σωστό και θα φορεθεί πολύ φέτος και τα επόμενα χρόνια?

Όλοι αυτοί είναι λόγοι για να ΜΗΝ ψηφίσω αγαπητέ μου…. Ούτε τώρα, ούτε ποτέ, μέχρις ότου θα έρθει η μέρα που θα με πείσεις ότι θα έχεις δικαστικό σύστημα που θα δικάζει αμέσως και όχι μετά από 10 χρόνια, όταν θα έχεις αστυνομική αρχή που θα συλλαμβάνει αμέσως και δεν θα κάνει τα στραβά μάτια, όταν δεν θα δίνεις την προτεραιότητα σε παιδιά υπουργών – βουλευτών – δημάρχων και συγγενών αυτών, μετά σε αλλοδαπούς και μετά σε Έλληνες, αλλά θα λειτουργείς αξιοκρατικά και το ποιο βασικό:

ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ…

Tότε ναι, θα έρθω να σε υποστηρίξω με την ψήφο μου...αλλά μέχρι τότε,τζάμπα βγαίνεις στα κανάλια και φωνάζεις…

Το είδαμε στο http://attikanea.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Google Ads | Το κάθε κλίκ μετράει