Ο μαγικός κόσμος του διαδικτύου

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Η νέα εκδοχή της πορνείας (Sugar Baby) από την Πάτρα και (Sugar Daddy) από το Αγρίνιο

«Είμαι η Κitty και αναζητώ sugar daddy για να πληρώνει το ενοίκιό μου. Είμαι διατεθειμένη να κάνω ό,τι μου ζητήσεις» αναφέρει μια 22χρονη φοιτήτρια από την Πάτρα σε μία από τις δεκάδες αγγελίες που αλιεύσαμε στο Διαδίκτυο. «Θέλω να γίνεις η μικρή μου κόρη. Θα σου προσφέρω ό,τι ζητήσεις. Μηνιαίο εισόδημα 6.000 ευρώ» είχε τίτλο το προφίλ ενός 40χρονου κυρίου από το Αγρίνιο.

Sugar babes αναζητούν sugar daddies με «βαρύ» πορτοφόλι! Φοιτήτριες ψάχνουν... ώριμους και οικονομικά ευκατάστατους κυρίους, διατεθειμένους να γίνουν «χορηγοί» τους. Τα «sugar babes» (ζαχαρένια μωρά) και οι «sugar daddies» (ζαχαρένιοι μπαμπάδες) είναι η νέα μόδα στη βιομηχανία του σεξ, που έρχεται από τη Βρετανία εν μέσω οικονομικής κρίσης για να διευκολύνει την τσέπη γυναικών νεαρής ηλικίας.

Γλυκές φοιτήτριες προσφέρουν τη συντροφιά τους και κάτι παραπάνω σε εύπορους κυρίους άνω των 40 ετών έπειτα από οικονομική συμφωνία που συνάπτουν μεταξύ τους. Η νέα τάση έχει εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο, ενώ πρόσφατα έφτασε μέχρι και την Ελλάδα.

Μάλιστα, οι πρώτες εγχώριες αγγελίες είναι γεγονός και έκαναν την εμφάνισή τους στις σχετικές ιστοσελίδες. Eλληνίδες «sugar babes» από όλη την Ελλάδα αναζητούν τον δικό τους Ελληνα «sugar daddy» με αντάλλαγμα τον έρωτά τους.

1 σχόλιο:

  1. Αηδιαστικό. Και δεν φταίει μόνο η οικονομική κρίση την εποχής μας για αυτή την κατάντια αλλά και η ηθική κρίση της εποχής μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Google Ads | Το κάθε κλίκ μετράει