Πλοηγός στον κόσμο του διαδικτύου απο το χτές στο σήμερα.

Αγωγή αποζημίωσης για ηθική βλάβη έκανε η Ολυμπία Οδός

Ολυμπία Οδός: Μαζική αγωγή κατά πολιτών για τα διόδια

Ολυμπία Οδός αγωγή πολιτών για μη καταβολή διοδίων


Μαζική αγωγή έχει κοινοποιήσει η Ολυμπία Οδός σε δεκάδες πολίτες από διάφορες περιοχές, όπως η Πάτρα, το Αίγιο, το Διακοπτό και η Αθήνα. Μέσω της αγωγής, η εταιρεία διεκδικεί τα οφειλόμενα ποσά από τη μη καταβολή διοδίων κατά τη διέλευση των πολιτών, ζητώντας επιπλέον 1.500 ευρώ από τον καθένα ως αποζημίωση για την «ηθική βλάβη» που υποστηρίζει ότι υπέστη.


Οι λεπτομέρειες της δικαστικής διαμάχης


Η εκδίκαση της υπόθεσης έχει προγραμματιστεί για τον Φεβρουάριο του 2012 στο Ειρηνοδικείο του Πειραιά, λόγω της διεύθυνσης του πρώτου εναγομένου.


Η θέση των πολιτών


Ο δικηγόρος Άκης Βαβαρούτας, εκπροσωπώντας την ομάδα των πολιτών που αντιδρούν και δεν καταβάλλουν διόδια, σχολίασε το περιεχόμενο της αγωγής —η οποία εκτείνεται σε περισσότερες από 160 σελίδες— υποστηρίζοντας ότι σκοπός της είναι ο εκφοβισμός. Σύμφωνα με τον ίδιο, το κίνημα κατά της πληρωμής διοδίων στη συγκεκριμένη εθνική οδό (Πατρών-Κορίνθου) μεγαλώνει, λόγω της κακής κατάστασης στην οποία βρίσκεται ο δρόμος.


Ο κ. Βαβαρούτας ανέφερε επίσης ότι το περιεχόμενο της αγωγής προκάλεσε μάλλον χαμόγελα παρά φόβο στους πολίτες.


Επόμενα νομικά βήματα


Τον Οκτώβριο αναμένεται να εκδικαστούν τόσο η αγωγή των πολιτών κατά της εταιρείας όσο και η αντίστοιχη αγωγή του Δικηγορικού Συλλόγου. Παράλληλα, υπάρχουν πληροφορίες για προσπάθειες εκ μέρους της Ολυμπίας Οδού να επιτύχει αναβολή της εκδίκασης, χωρίς ωστόσο να έχουν διευκρινιστεί οι λόγοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαφημίσεις