Ο μαγικός κόσμος του διαδικτύου

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Γράμμα ενός σκύλου στον άνθρωπο


Η δική μου ζωή είναι 10-15 χρόνια.

Κάθε απομάκρυνση από σένα μου προκαλεί θλίψη.

Εσύ με απόκτησες. Έχε μου εμπιστοσύνη.

Ποτέ δεν θα σε απογοητεύσω επίτηδες.

Μη θυμώνεις μαζί μου για μεγάλο χρονικό διάστημα και μη με τιμωρείς κλείνοντάς με σε περιορισμένο χώρο.

Εσύ έχεις τους φίλους σου και τη διασκέδασή σου. Εγώ έχω μόνο εσένα.

Μίλα μαζί μου και δεν πειράζει αν δεν τα καταλαβαίνω όλα, φτάνει ότι ακούω τη φωνή σου.

Σκέψου όταν με χτυπάς ότι θα μπορούσα εύκολα εγώ να σε δαγκώσω όμως δεν το κάνω.

Αν κάνω λάθη στη δουλειά ή είμαι τεμπέλης, σκέψου ότι μπορεί να μην αισθάνομαι καλά ή να είμαι κουρασμένος.

Περιποιήσουμε όταν θα είμαι γέρος και εσύ μια μέρα θα γεράσεις.

Στις δύσκολες ώρες να είσαι πάντα μαζί μου. Μαζί σου πάντα θα περνούν όλα πιο ελαφρά.

Άμα θα έρθει ο χρόνος μου, μην αφήσεις να βασανίζομαι και σε ώρα ανάγκης τελείωσε μου τα βάσανα.

Μόνο σε παρακαλώ αυτή τη στιγμή να είσαι μαζί μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Google Ads | Το κάθε κλίκ μετράει