Ένας τεχνικός ηλεκτρονικών υπολογιστών κλήθηκε να επισκευάσει ένα μεγάλο και πολυσύνθετο κομπιούτερ... Ένα κομπιούτερ που άξιζε πάνω από 12 εκατομμύρια ευρώ.
Ο τεχνικός κάθισε μπροστά στην οθόνη, πάτησε ένα-δύο πλήκτρα, κούνησε το κεφάλι του, μουρμούρισε κάτι στον εαυτό του και έσβησε τον υπολογιστή.
Μετά, έβγαλε ένα μικρό κατσαβίδι από την τσέπη του και γύρισε κατά μιάμιση στροφή μία μικροσκοπική βίδα. Ύστερα, άνοιξε τον υπολογιστή και διαπιστώσε ότι λειτουργούσε τέλεια.
Ο πρόεδρος της εταιρείας, απόλυτα ικανοποιημένος, προσφέρθηκε να πληρώσει τον τεχνικό άμεσα.
«Πόσα σας χρωστάω;» ρώτησε.
«Είναι 1.000 ευρώ», απάντησε ο τεχνικός.
«1.000 ευρώ;!; 1.000 ευρώ για λίγα λεπτά δουλειάς; 1.000 ευρώ για να γυρίσετε μια βίδα; Καταλαβαίνω πως ο υπολογιστής αξίζει 12.000.000 ευρώ, όμως τα 1.000 ευρώ μου φαίνονται πάρα πολλά. Θα τα πληρώσω μόνο όταν μου στείλετε έναν αναλυτικό λογαριασμό που να δικαιολογεί αυτό το ποσό».
Ο τεχνικός συμφώνησε και έφυγε. Το επόμενο πρωί, ο πρόεδρος λαμβάνει το τιμολόγιο, το διαβάζει προσεκτικά, κουνάει το κεφάλι του και το εξοφλεί αμέσως, χωρίς καμία διαμαρτυρία.
Η αξία των ανθρώπων είναι ανάλογη με εκείνο που γνωρίζουν και όχι με εκείνο που κάνουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου