Ο Αϊνστάιν και ο Καθηγητής: Μια Φιλοσοφική Συζήτηση
Μια συζήτηση για τη σχέση επιστήμης και πίστης στον Θεό.
Καθηγητής: Λοιπόν, πιστεύεις στον Θεό;
Φοιτητής: Βεβαίως, κύριε.
Καθηγητής: Είναι καλός ο Θεός; Είναι παντοδύναμος; Ο αδερφός μου πέθανε από καρκίνο παρά τις προσευχές του. Πού είναι η καλοσύνη του Θεού;
(Σιωπή από την πλευρά του φοιτητή)
Καθηγητής: Ποιος δημιούργησε τον διάβολο; Ποιος δημιούργησε το κακό και τις αρρώστιες;
(Ο καθηγητής επιχειρηματολογεί χρησιμοποιώντας την επιστημονική μέθοδο, τονίζοντας ότι αφού ο Θεός δεν μπορεί να γίνει αντιληπτός από τις 5 αισθήσεις, δεν υπάρχει).
Η Αντεπιχειρηματολογία του Φοιτητή
Φοιτητής: Κύριε καθηγητά, υπάρχει η θερμότητα και το κρύο; Το κρύο δεν υπάρχει, είναι απλώς η απουσία θερμότητας. Όπως και το σκοτάδι δεν είναι κάτι αυτόνομο, αλλά η απουσία φωτός.
Φοιτητής: Η φιλοσοφική σας σκέψη είναι ελαττωματική γιατί βλέπετε τη ζωή και τον θάνατο δυαδικά. Ο θάνατος δεν είναι το αντίθετο της ζωής, αλλά η απουσία της.
Φοιτητής: Διδάσκετε την εξέλιξη, αλλά την έχετε παρακολουθήσει ποτέ; Κανείς δεν έχει δει τον εγκέφαλό σας, άρα σύμφωνα με τη δική σας επιστημονική λογική, μπορούμε να ισχυριστούμε ότι δεν έχετε εγκέφαλο.
Καθηγητής: Μου φαίνεται ότι απλά θα πρέπει να στηριχτείς στην πίστη σου, παιδί μου.
Φοιτητής: Αυτό είναι, κύριε... Ο σύνδεσμος μεταξύ του ανθρώπου και του Θεού είναι η ΠΙΣΤΗ.
*Το όνομα του νεαρού φοιτητή ήταν ALBERT EINSTEIN.*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου