Ο μαγικός κόσμος του διαδικτύου

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Ο κύριος Άστεγος




- Καλησπέρα. Είστε ο κύριος;
- Άστεγος.
- Επάγγελμα;
- Άστεγος.
- Ηλικία;
- Άστεγος.
- Αγαπητέ κύριε Άστεγε, είναι η πολλοστή φορά που καλούμεθα ν’ ασχοληθούμε με την περίπτωσή σας. Παρόλα αυτά, θα μπορούσα κάλλιστα να σας τακτοποιήσω ακόμα και τώρα.
- Να με τακτοποιήσετε;
- Βεβαίως! Θα μπορούσα άμεσα να σας στεγάσω κάπου.
- Πού να με στεγάσετε;
- Υπάρχουν αμέτρητες επιλογές. Ρίξτε μια ματιά σ’ αυτά τα χαρτιά, σας παρακαλώ. Θα μπορούσατε να ενταχθείτε οπουδήποτε.

 Έχουμε δόγματα, έχουμε ιδεολογίες, ρεύματα, παραδόσεις, κόμματα, ομάδες και διακρίσεις για κάθε γούστο και κάθε περίπτωση. Ακόμα κι αν δε μείνετε ευχαριστημένος από τη λίστα αυτή, θα μπορούσαμε να επινοήσουμε κάτι καινούριο, για να προσχωρήσετε εκεί κι εσείς κι όσοι άλλοι είναι κατά καιρούς άστεγοι. Είμαστε ευέλικτοι σε αυτό. Ακούμε προσεκτικά τι ζητά η αγορά. - Μα γιατί να κάνω κάτι τέτοιο;
- Γιατί πολύ απλά θα έχετε προνόμια που δεν είχατε μέχρι σήμερα.
- Προνόμια;
- Ακριβώς! Θα έχετε απαντήσεις, αγαπητέ μου. Θα έχετε απαντήσεις! Θα έχετε μέθοδο, σύστημα, υπόδειγμα, λεξιλόγιο. Θα μπορείτε να εξοργίζεστε δικαίως, θα μπορείτε να αδικείτε και να αδικείστε με επιχειρήματα, με στήριξη, γιατί όλα είναι μέσα στη ζωή. Γιατί εκεί έξω είναι ζούγκλα!
- Εκεί έξω είναι ζούγκλα. Εδώ μέσα; Εντός μας; - Θα έχετε παρηγοριά! - Αυτοοίκτο εννοείτε

- ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ! Σταματήστε! Σας παρακαλώ! Δεν είναι δυνατόν! Δε μπορεί, κάπου θα ανήκετε! Όλοι κάπου ανήκουν!
- Είμαι Άστεγος.
- ΜΑ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Είναι παιδιάστικο αυτό που κάνετε, δεν το καταλαβαίνετε πια; Μοιάζετε ένας καθωσπρέπει κύριος και κάνετε σα μικρό παιδί, ενώ θα μπορούσατε να ασχολείστε με πολύ σοβαρά ζητήματα. Θα μπορούσατε, για παράδειγμα, να λέτε πως ο δικός σας θεός είναι ο καλύτερος, πως μόνο ο δικός σας ακούει ότι του ψιθυρίζετε στις προσευχές σας. Θα μπορούσατε να έχετε δίκιο σε όλα. Πως η δική σας ομάδα είναι η καλύτερη, το δικό σας κόμμα! ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ! Ορίστε, εδώ είναι, μπροστά σας!

 Μπορείτε να μπείτε ΤΩΡΑ σε όποιο σπίτι θέλετε!
- Και εκεί δε θα βλέπω τους άλλους ανθρώπους.
- Θα έχετε ασφάλεια.
- Οργανωμένους φόβους.
- Θα έχετε στόχους…
- Έχω όνειρα.
- Δε θα είστε μετέωρος…
- Είμαι ελεύθερος.
- Μπορώ να σας εξασφαλίσω κάτι ιερό…
- Έχω το ηλιοβασίλεμα.
- Μπορώ να σας υποσχεθώ κάποιον Παράδεισο…
- Τον κουβαλώ μέσα μου.
- Λυπάμαι… λυπάμαι πολύ. Εγώ πάντως προσπάθησα. Και με πόνο καρδιάς ξαναβάζω στα χαρτιά σας την σφραγίδα.
- Την σφραγίδα;
- Την σφραγίδα που λέει Άστεγος.
- Μα, δεν χρειάζομαι σφραγίδες.
- Τις χρειάζομαι εγώ. Για να σας ξεχωρίζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Google Ads | Το κάθε κλίκ μετράει