Έντονη ήταν η αντίδραση του τότε πρωθυπουργού της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, σχετικά με τις διαδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στα κατεχόμενα της Κύπρου, όπου ακούστηκαν συνθήματα κατά της Τουρκίας.
Κατά τη διάρκεια επαφών του στο Κιργιστάν, ο κ. Ερντογάν χαρακτήρισε τις διαδηλώσεις αυτές ως «προβοκατόρικες δραστηριότητες» και επέκρινε την τουρκοκυπριακή ηγεσία για την απαθή στάση της.
Οι δηλώσεις για τους μισθούς και τη στάση της ηγεσίας:
«Τις τελευταίες μέρες υπάρχουν στη Βόρεια Κύπρο προβοκατόρικες δραστηριότητες... Η διοίκηση είναι απαθής. Από τον πρόεδρο μέχρι τον πρωθυπουργό, η διοίκηση πρέπει να πάρει ξεκάθαρη θέση».
«Ο πιο κακοπληρωμένος υπάλληλός τους παίρνει περίπου 10 χιλιάδες λίρες (5.000 ευρώ). [...] Και μάλιστα παίρνουν 13 μισθούς το χρόνο. Λένε να φύγει η Τουρκία. Ποιος είσαι ρε φίλε; Έχω νεκρούς και τραυματίες στρατιώτες εγώ εκεί... Έχω στρατηγικό ενδιαφέρον».
Ο Τούρκος πρωθυπουργός υπογράμμισε ότι είναι «απαράδεκτο να προετοιμάζεται έδαφος για κινητοποιήσεις εναντίον της Τουρκίας» και δήλωσε την πρόθεσή του να ζητήσει εξηγήσεις από την τουρκοκυπριακή ηγεσία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου