Πλοηγός στον κόσμο του διαδικτύου απο το χτές στο σήμερα.

ΑΦΗΓΗΣΗ ενός Ελληνα, μετανάστη

Αντιδράστε

Αφήγηση ενός Έλληνα μετανάστη στην Ισπανία

Όταν ήρθα στην Ισπανία, πήγα στο Δημαρχείο για να δηλωθώ, δηλαδή να πάρω άδεια παραμονής και εργασίας. Εκεί μου ζήτησαν:

  • Αντίγραφο ποινικού μητρώου από την Ελλάδα και τη Γερμανία (χώρα προέλευσης).
  • Έλεγχο για διεθνές ένταλμα σύλληψης (Europol/Interpol).
  • Εξετάσεις για ηπατίτιδα, σύφιλη, AIDS, φυματίωση και λοιπές κολλητικές ασθένειες.
  • Ένορκη δήλωση περί μη άσκησης ποινικής δίωξης.

Στη συνέχεια, η διαδικασία για τη μίσθωση κατοικίας ήταν εξαιρετικά αυστηρή: ο ιδιοκτήτης υποχρεούται να πάει μαζί με τον νοικάρη στο αστυνομικό τμήμα για έλεγχο, αλλιώς κινδυνεύει με κατάσχεση του διαμερίσματός του. Επιπλέον, σε περίπτωση σοβαρού αδικήματος, προβλέπεται άμεση απέλαση και παρακράτηση της περιουσίας από το κράτος.


Ρωτάω λοιπόν τους «βαθιά δημοκρατικούς» συνέλληνες: στη χώρα μου, την Ελλάδα, ποιος από τους λαθρομετανάστες θα περνούσε επιτυχώς την παραπάνω διαδικασία;


ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ;

  1. Για το "εθνικό": Γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» ή «ρατσιστή»; Για να μην είσαι ιδιοκτήτης της πατρίδας σου, αλλά ένας κάτοικος μιας χώρας που ανήκει σε άλλους.
  2. Για την παιδεία: Γιατί την υποβάθμισαν σε "εκπαίδευση"; Για να σε κάνουν υπαλληλάκο χαμηλών απαιτήσεων.
  3. Για τη βιομηχανία: Γιατί κατέστρεψαν τις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις; Για να ανοίξει ο δρόμος στα δικά τους "μπακάλικα".
  4. Για τα δάση: Γιατί κάηκαν τα δάση σου (και η Αρχαία Ολυμπία); Για να ξεπουληθεί πιο εύκολα η πατρίδα και ο πολιτισμός σου.
  5. Για τις κάρτες των τραπεζών: Για να σου πάρουν το πατρικό σου σπίτι, το χωράφι και το μαγαζί.
  6. Για το χρηματιστήριο: Γιατί σε ώθησαν στον τζόγο; Για να ανταλλάξουν τον πλούτο και τον ιδρώτα σου με αέρα.
  7. Για την ελεύθερη αγορά: Για να κλείσει ο τοπικός επαγγελματίας και να στέλνεις τον κόπο σου στα μεγαλοκαταστήματα του εξωτερικού.
  8. Για τους μετανάστες: Γιατί τους αγαπάνε τόσο; Για να κάνουν, μέσα από τη δυστυχία, κι εμάς δυστυχισμένους.
  9. Για την αξία της χώρας: Πόσο κοστολογούν τη "γυάλα" σου; Μόλις 300 δις, μαζί με τις αρχαιότητες.
  10. Για την Εθνική Οδό: Γιατί τα διόδια; Για να ξεπουληθεί η υποδομή σε ιδιώτες "εργολάβους".
  11. Για την τηλεόραση: Γιατί τα "χαζοκούτια"; Για να σε ταΐζουν προπαγάνδα και να σε αποπροσανατολίζουν από το πρωί ως το βράδυ.
  12. Για τη γη: Γιατί σε έδιωξαν από το χωριό σου; Για να δώσουν τη γη στους νέους "εποίκους".
  13. Για την εργασία: Γιατί πρέπει να δουλεύουν όλοι στην οικογένεια; Για να μεγαλώνουν τα παιδιά μόνα τους και να χαθεί η φυλή σου.
  14. Για τη Βουλή: Γιατί λείπουν οι σοβαροί άνθρωποι; Επειδή το πολιτικό σύστημα προωθεί θεατρίνους και όχι διανοητές.
  15. Για το τέλος: Γιατί συμβαίνουν όλα αυτά; Επειδή σχεδίασαν μια νέα μορφή γενοκτονίας στην πατρίδα σου.

Σημείωση: Ορισμένα από τα παραπάνω ερωτήματα χρήζουν προσεκτικής αξιολόγησης και προβληματισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαφημίσεις