Τα 75 χρόνια από τη γέννηση της all-time-classic 328 γιορτάζουν οι Βαυαροί με ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο, που έκανε την εμφάνισή του στη φημισμένη εκδήλωση Concorso d' Eleganza Villa d' Este στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας. Να πούμε σε αυτό το σημείο, ότι η 328 του παρελθόντος (1936-1940), κυκλοφόρησε σε πολύ λίγα αντίτυπα. Πιο συγκεκριμένα, μόλις 462 BMW 328 καθώς το ξέσπασμα του πολέμου διέκοψε την παραγωγή της. Η BMW 328 θεωρείτε ένα από τα πιο επιτυχημένα (αν όχι το πιο επιτυχημένο από αρκετούς) σπορ όχημα της δεκαετίας του '30, όπως ένα πραγματικό «διαμάντι» ήταν και ο 6κύλινδρος κινητήρας της των 1.971 cc με απόδοση 80 ίππων (ο πρώτος 6κύλινδρος της εταιρείας).
Για την ιστορία να πούμε ότι αποτελεί σχέδιο του Pininfarina και Ghia. Να ξαναγυρίσουμε όμως στο σήμερα. Αν και η BMW αποφεύγει τη σύνδεση με το πρωτότυπο Vision ConnectedDrive, οι στενοί σχεδιαστικοί δεσμοί δεν μπορούν να κρυφτούν. Πολλά δε ρετρό στοιχεία από την 328 έχουν μεταφερθεί στο επετειακό πρωτότυπο. Πρώτη και καλύτερη η κάθετη διπλή γρίλια (η οποία ουσιαστικά καθιερώθηκε στην original 328), το σχέδιο των τροχών αλουμινίου, όπως και το διπλό παρμπρίζ με το χώρισμα στη μέση. Άλλα στοιχεία που παραπέμπουν άμεσα στο παρελθόν στην 328 Homage είναι η δερμάτινες ζώνες στο καπό, αλλά και η αφαίρεση των πλαϊνών θυρών. Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν τόσα πολλά στοιχεία που να παραπέμπουν στο παρελθόν και οι σχεδιαστές διατήρησαν μια μινιμαλιστική άποψη σε αυτόν τον τομέα.
Τα υλικά που κυριαρχούν σε αυτό το σημείο, είναι τα ανθρακονήματα, το δέρμα και το αλουμίνιο και επίτηδες η εταιρεία τα έχει αφήσει όλα «γυμνά». Για να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στην «ελαφριά» φιλοσοφία της... original 328, τα περισσότερα τμήματα έχουν κατασκευαστεί από ανθρακονήματα. Μηχανικά, το μόλις 780 κιλών πρωτότυπο, εξοπλίζεται με το 3λιτρο 6κύλινδρο σύνολο που φορούν και τα μοντέλα παραγωγής της εταιρείας, με απροσδιόριστη όμως ισχύ στην συγκεκριμένη περίσταση.
Τετάρτη 25 Μαΐου 2011
BMW 328 Homage: 75 χρόνια μετά!
θεματική ενότητα:
📂 Ιστορία
📂 Τεχνολογία
Φωτογραφίες
Θεματική Ενότητα:
Ιστορία,
Τεχνολογία,
Φωτογραφίες
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου