Πλοηγός στον κόσμο του διαδικτύου απο το χτές στο σήμερα.

Εθνικά επικίνδυνοι…

Εθνικά Επικίνδυνοι: Η Χώρα σε Αναζήτηση Προσανατολισμού


Πάντα μου έκανε εντύπωση γιατί ο –υποτίθεται– πνευματικός κόσμος της χώρας θα έπρεπε να μιλάει, να δημιουργεί και να κατευθύνει συνειδήσεις. Σε μια συντεταγμένη χώρα, ίσως αυτό να είχε ισχύ. Αλλά εδώ; Ποιος ακούει ποιον;


Ο «Πολιτισμός» των Reality Shows


Έχουμε καθιερώσει τις εκπομπές κίτρινου τύπου, τα reality shows και τη μαγειρική ως ύψιστα δείγματα ψυχαγωγίας. Η ιδιωτική ζωή του διπλανού έγινε θέμα προς εξερεύνηση, ενώ εκπομπές τύπου Ανίτας Πάνια καθιέρωσαν ως σύμβολα «γέλιου» συνανθρώπους μας που πάσχουν. Εμείς εκθρέψαμε αυτή την κουλτούρα.


«Οι πολιτικοί μας είδαν αυτό το επίπεδο και είπαν: Αφού είναι "ζώα", ρίχτε τους στ’ αυτιά. Πέταγαν δυο ψίχουλα για να μην διαμαρτύρεσαι και πέρναγαν από πίσω σου ό,τι ήθελαν.»


Το Αδιέξοδο του Μνημονίου


Με προβληματίζει η επιμονή της κυβέρνησης σε ένα μνημόνιο που έχει αποτύχει. Θυσίες χωρίς αντίκρισμα, με ένα έλλειμμα που δεν θα πέσει ποτέ. Η παραγωγική τάξη της χώρας σβήνει αργά. Εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία; Έχουν γραμμή να ξεπουλήσουν την Ελλάδα; Αντί για εκβιασμούς και «κραυγές» τύπου Δαμανάκη, χρειαζόμαστε μια άλλη πορεία.


Μια Χώρα Πλούσια, μια Νοοτροπία Φτωχή


Λένε ότι δεν παράγουμε τίποτα. Είναι ψέμα. Τα ¾ της χώρας βρέχονται από θάλασσα. Γιατί δεν έχουμε ανάπτυξη;


  • Θάλασσα: Θα έπρεπε να είμαστε γεμάτοι μαρίνες. Αντί να τις αξιοποιήσουμε, κυνηγάμε τους έχοντες με φόρους.
  • Ορυκτός Πλούτος & Ενέργεια: Πού είναι η εκμετάλλευση της ηλιακής και αιολικής ενέργειας;
  • Τουρισμός: Η Τουρκία καλπάζει, εμείς περιμένουμε με το χέρι ανοιχτό.


Ώρα για Αλλαγή


Δεν βγαίνει άκρη με τα μέτρα. Χρειαζόμαστε μείωση φόρων, αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας και επένδυση στην έρευνα και την Τέχνη. Ας κάνουμε δημοψήφισμα για το Αιγαίο, ας βρούμε λύσεις στη συνεκμετάλλευση, ας δούμε άσπρη μέρα.


Πρέπει να αλλάξουμε όλοι. Πολιτικοί και λαός. Διαφορετικά, είμαστε όλοι ΕΘΝΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ!


Υ.Γ. Δεν έχω σκάφος. Απλά πιστεύω ότι η θάλασσα είναι μεγάλη πηγή πλούτου. Αλλά πίνω αναψυκτικά... θα τα κόψω κι αυτά, γιατί βάζει φόρο. Φτου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαφημίσεις