Πλοηγός στον κόσμο του διαδικτύου απο το χτές στο σήμερα.

Στο εστιατόριο‏

Μια «πικάντικη» παρεξήγηση στο εστιατόριο

Αστείο

Ένας άντρας μπαίνει στο αγαπημένο του εστιατόριο και κάθεται στο συνηθισμένο του τραπέζι. Ρίχνει μια ματιά γύρω του και βλέπει μια πανέμορφη γυναίκα να κάθεται μόνη της σ' ένα κοντινό τραπέζι.


Ο τύπος φωνάζει το γκαρσόνι και του ζητά να στείλει στη γυναίκα το πιο ακριβό μπουκάλι σαμπάνιας, σκεπτόμενος ότι αν δεχτεί το μπουκάλι, τότε θα είναι πιο ανοιχτή σε γνωριμία.


Το γκαρσόνι πηγαίνει το μπουκάλι και της λέει: «Εκ μέρους του κυρίου».

Η γυναίκα κοιτάζει ψυχρά τον τύπο, κοιτάζει και το μπουκάλι, και τελικά αποφασίζει να στείλει ένα σημείωμα πίσω μέσω του γκαρσόν. Το σημείωμα έγραφε:


«Για να δεχτώ τη σαμπάνια σας, θα πρέπει να έχετε μια Mercedes στο parking σας, ένα εκατομμύριο δολάρια στην Τράπεζα και 20 εκατοστά στο παντελόνι σας».

Ο άντρας διαβάζει το σημείωμα και δεν χάνει την ψυχραιμία του. Γράφει μια απάντηση και τη δίνει στο γκαρσόνι να την πάει στην κυρία. Το σημείωμα έλεγε:


«Όσον αφορά το αίτημά σας, θα μπορούσα να πουλήσω την Ferrari Modena 360 και την BMW 850 που έχω, για να μου μείνει μόνο η Mercedes 600 SEL στο parking. Επίσης, θα μπορούσα να επενδύσω ή και να ξοδέψω τα 299 από τα 300 εκατομμύρια δολάρια που έχω στο λογαριασμό μου. Αλλά...

ακόμη και για μια γυναίκα τόσο υπέροχη όσο εσείς, δεν θα έκοβα 5 εκατοστά!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαφημίσεις