Ο μαγικός κόσμος του διαδικτύου

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

VW Beetle 2012: Ιδού ο νέος Σκαραβαίος



Κυρίες και κύριοι, ιδού το νέο Σκαθάρι! Η αποκάλυψη της τρίτης γενιάς Beetle έγινε σήμερα (18/4/2011) λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Shanghai του 2011, καθώς και στο New York Auto Show.Αυτή είναι λοιπόν η πιο σύγχρονη ερμηνεία του «Αυτοκινήτου του Λαού» μετά από 73 ολόκληρα χρόνια από την παρουσίαση του πρωτότυπου μοντέλου πίσω στο 1938. Έπειτα από μια εκπληκτική εμπορική πορεία που μετράει περισσότερες από 21,5 εκατομμύρια πωλήσεις και 13 χρόνια μετά από την παρουσίαση της πρώτης σύγχρονης εκδοχής του, του New Beetle, που παρουσιάστηκε το 1998 και κατάφερε να πουλήσει κάτι παραπάνω από 1 εκατομμύριο αντίτυπα (η παραγωγή του σταμάτησε το 2010), η Volkswagen αποκάλυψε και την 3η γενιά ή αν θέλετε το 2ο επεισόδιο του... New Beetle.


Να πούμε όμως ευθύς εξαρχής ότι σε αυτή την 3η γενιά η λέξη «New» δεν θα υπάρχει πλέον. Έτσι, το VW Beetle που θα κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2012 (στην Αμερική προς το τέλος του 2011), θα ονομάζεται απλώς Beetle.Αν πάντως κάποιος μας ρωτούσε για το πως είναι από σχεδιαστικής απόψεως το νέο Beetle, αυτό που θα του απαντούσαμε είναι: «... unisex, ωριμότερο και πιο μεγάλο». Ούτως ή άλλως αυτός ήταν και ο στόχος της γερμανικής εταιρείας. Να δημιουργήσει δηλαδή ένα Beetle για τον 21ο αιώνα το οποίο θα απηχούσε εξίσου σε γυναίκες και άνδρες. Με μια πρώτη ματιά πιστεύουμε ότι ο στόχος της Volksagen και του αρχισχεδιαστή Walter de Silva και της ομάδας του επετεύχθει πλήρως, καθώς ο νέος Σκαραβαίος διαθέτει σίγουρα ένα πιο δυναμικό και άγριο... look που θυμίζει αρκετά το Beetle Ragster concept που είδαμε για πρώτη φορά στην Έκθεση του Detroit το 2005. Συνολικά το σχήμα του νέου Σκαραβαίου πάντως είναι λιγότερο στρογγυλοποιημένο και η εμφάνιση αρκετά πιο... πικάντικη χωρίς όμως να αποποιείται εντελώς τα ρετρό στοιχεία που το συνδέουν με το παρελθόν του.


Το ίδιο μπορούμε να πούμε και για το εσωτερικό του αυτοκινήτου που τα πιο... λεπτεπίλεπτα σημεία του παρελθόντος, όπως η βάση για το λουλούδι δεν υπάρχουν πια. Τα highlights σε αυτό το σημείο συμπεριλαμβάνουν ένα προαιρετικό «flat bottom» τιμόνι, μία έξτρα θήκη μπροστά από το συνοδηγό που ανοίγει προς τα πάνω ενώ υπάρχει ακόμα και το παραδοσιακό «glovebox», προαιρετικά όργανα στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, καθώς και σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων με οθόνη 5 ή 6,5 ιντσών. Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει επίσης και η πανοραμική οροφή η οποία είναι 80% μεγαλύτερη σε σχέση με αυτή που είχε το προηγούμενο μοντέλο.Το Beetle του 2012 μεγάλωσε αρκετά σε διαστάσεις, καθώς το μήκος του πλέον φτάνει τα 4.278 mm (+152 mm), 1.808 mm το πλάτος (+84 mm) και 1.486 σε ύψος (το μόνο σημείο που έχουμε μείωση της τάξης των 12 mm). Αύξηση διαστάσεων υπάρχει βεβαίως και στα μετατρόχια εμπρός και πίσω, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με το μεταξόνιο το οποίο έχει φτάσει τα 2.537 mm.


Όλα αυτά φυσικά συμβάλουν στη διαμόρφωση πολύ καλύτερων χώρων τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. Ο χώρος αποσκευών φτάνει πλέον τα 310 λίτρα, από 209 που ήταν στο μοντέλο του 1998, ενώ το πίσω κάθισμα είναι διαιρούμενο γεγονός που συμβάλει στην καλύτερη λειτουργικότητα.Όπως και ο προκάτοχος, το νέο Beetle διαθέτει μηχανικά σύνολα τοποθετημένα εμπρός, ενώ και η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Στην Ευρώπη το Beetle του 2012 θα διατίθεται μόνο με υπερτροφοδοτούμενους 4κύλινδρους κινητήρες. Οι πιο ενδιαφέρουσες επιλογές για τη χώρα μας περιλαμβάνουν τους γνωστούς TSI με τη βασική έκδοση βενζίνης να είναι αυτή των 1,2 λίτρων με τους 105 ίππους. Αμέσως μετά είναι ο 1.4 TSI στην έκδοση των 160 ίππων, ενώ στην κορυφή θα υπάρχει ο 2.0 TSI που αποδίδει 211 ίππους.Όσον αφορά στους κινητήρες diesel να πούμε ότι θα υπάρχουν δύο μηχανικά σύνολο.


Το πρώτο είναι 1,6 λίτρων και αποδίδει 105 ίππους, ενώ το δεύτερο είναι 2 λίτρων και αποδίδει 140 ίππους. Σύμφωνα με τη Volkswagen, με τη προσθήκη συστήματος Stop/Start για τον κινητήρα και ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, η μέση κατανάλωση του Beetle με τον TDI των 1,6 λίτρων κυμαίνεται στα 4,3 lt/100 km ενώ οι εκπομπές CO2 στα 112 g/km.Φυσικά, εκτός από τα μηχανικά κιβώτια των 6 σχέσεων, όλοι οι κινητήρες θα διατίθενται προαιρετικά και με κιβώτια διπλού συμπλέκτη, τα γνωστά δηλαδή DSG.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Google Ads | Το κάθε κλίκ μετράει