Η τακτική αυτή αναμένεται να δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερα οικονομικά προβλήματα στις ασφαλιστικές εταιρείες.Ας σημειωθεί ότι σήμερα στη χώρα ο στόλος των οχημάτων υπολογίζεται στα 5,5 με 6 εκατομμύρια οχήματα.Έτσι μετά τις μαζικές παραδόσεις των πινακίδων στις εφορίες από ιδιοκτήτες ΙΧ, για να μην πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας, τώρα ήρθε η ώρα τη μη ανανέωσης των ασφαλιστηρίων συμβολαίων .Όμως ζοφερή είναι και η πρόβλεψη σε ότι αφορά την αγορά ακινήτων, καθώς τα στελέχη της Εθνικής Ασφαλιστικής προβλέπουν πτώση στις τιμές 20% το επόμενο διάστημα.Τη ίδια ώρα η Εθνική Ασφαλιστική βάζει ως στόχο την ενδυνάμωση των σχέσεων με την μητρική Εθνική Τράπεζα, το δίκτυο της οποίας θα χρησιμοποιήσει για την προώθηση τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων.Την Τετάρτη κατά τη διάρκεια γεύματος ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Λεωνίδας Θεόκλητος υπογράμμισε ότι η Εθνική Ασφαλιστική θα προχωρήσει σύντομα σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου (σσ εικάζεται ότι θα είναι μικρότερη από 100εκ ευρώ), προκειμένου να καλύψει τις αυξημένες απαιτήσεις σε κεφάλαια που εισάγει η οδηγία Solvency II.
Στην τοποθέτηση του ο κ. Λεωνίδας Θεόκλητος, υπογράμμισε πως ζούμε σήμερα μια ζοφερή πραγματικότητα και τόνισε ότι η αναδιάρθρωση του χρέους θα είναι καταστροφική για τα ασφαλιστικά ταμεία, τις ασφαλιστικές εταιρείες και τις τράπεζες.Παράλληλα προέβλεψε «λουκέτα» σε μικρομεσαίες ασφαλιστικές εταιρείες όπως και συγχωνεύσεις μεταξύ εταιρειών προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις προκλήσεις που φέρνει η οδηγία Solvency II. Ακόμα ξεκαθάρισε ότι η Εθνική Ασφαλιστική ούτε πωλείται ούτε πρόκειται να προχωρήσει σε εξαγορές.Σύμφωνα με τον κ. Θεόκλητο, η εποπτεία της ασφαλιστικής αγοράς από την Τράπεζα της Ελλάδος, θα ξεκαθαρίσει «την ήρα από το στάχυ» καθώς ο κλάδος επλήγη το τελευταίο διάστημα και κυρίως με την υπόθεση της Ασπίδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου