Γιατί χάσαμε την κοινή μας γνώμη;
Η κοινή γνώμη είναι πλέον η γνώμη των μίντια, που δεν είναι κοινή, αλλά γνώμη συμφερόντων. Τα μυαλά μας γεμίσανε σκουπίδια, πιστέψαμε ότι υπάρχει μόνο αυτό που παρουσιάζεται. Αφήσαμε την εξουσία να ελέγξει την Παιδεία, βυθιστήκαμε στην κοινωνική και πολιτική λήθη και δεν θωρακιστήκαμε, επιτρέποντας στους εξουσιάζοντες να φιμώσουν τις ανθρώπινες απόψεις.
Η κρίση της πολιτικής και των κομμάτων
Ανεχτήκαμε τους πολιτικούς να επαναλαμβάνονται, να αποφεύγουν την ευθύνη για το παρελθόν και να αγνοούν το παρόν. Δεν κάναμε τίποτα για την αλλαγή του πολιτικού μας συστήματος. Αντίθετα, μπήκαμε στα κόμματα, αναζητώντας την ασφάλεια του Δημοσίου, εμποδίζοντας την ίδια μας την ελευθερία. Πιστέψαμε στα κόμματα ως προπύργια της Δημοκρατίας, ενώ στην πραγματικότητα αποτελούν ομάδες συμφερόντων που εμποδίζουν τη λειτουργία της.
Οικονομία vs Ανθρωπιά
Δεν καταλάβαμε την κατάρρευση του καπιταλισμού, χρησιμοποιώντας τον για μια ψευτο-ευδαιμονία. Πιστέψαμε ότι με το life-style αγοράζονται όλα και συνεργαστήκαμε με τις τράπεζες, παράγοντας χρέος. Όταν η Ανθρωπότητα εξαρτάται από την Οικονομία, δεν προχωρά ο Πολιτισμός, οι Ιδέες, η Διαφορετικότητα. Αγανακτήσαμε γιατί στη θέση των αξιών μπήκαν τα συμφέροντα.
Η ανάγκη για έναν νέο κόσμο
Επιβάλλεται να αναπτύξουμε τις προσωπικότητές μας. Να γίνουμε περισσότερο ανθρώπινοι, να τολμήσουμε να πηδήξουμε στη θάλασσα και να βγούμε στη στεριά. Να δημιουργήσουμε έναν νέο κόσμο, δίνοντας μάχες για να αποσπάσουμε από τη ζωή αυτό που μας ανήκει. Η ζωή δε σταματάει ποτέ.
Επιβάλλεται να βρεθούμε μεταξύ μας, να σκεφτούμε ελληνικά και να αποδείξουμε ότι θα υπάρξουμε με αλληλεγγύη. Να δημιουργήσουμε ομάδες προσωπικοτήτων για να κυριαρχήσει στη ζωή η ποίηση, οι μικρές επαναστάσεις που θα φέρουν την αληθινή αλλαγή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου