Πλοηγός στον κόσμο του διαδικτύου απο το χτές στο σήμερα.

Οχι πια κλήσεις, μόνο... τανκς

Όταν ο δήμαρχος επιστρατεύει τανκς για την παράνομη στάθμευση

Ο δήμαρχος του Βίλνιους με το τανκς


Σε μια ριζοσπαστική κίνηση αποφάσισε να προχωρήσει ο δήμαρχος του Βίλνιους, πρωτεύουσας της Λιθουανίας, Αρτούρας Ζουόκας, προκειμένου να αντιμετωπίσει το επίμονο πρόβλημα της παράνομης στάθμευσης στην πόλη του.


Η «επιχείρηση»


Ο δήμαρχος, θέλοντας να δώσει ένα ηχηρό μήνυμα, επιβιβάστηκε σε ένα ρωσικό τανκς 13,6 τόνων, το οποίο διέθετε κινητήρα diesel V8 260 ίππων. Σκοπός του ήταν να περάσει πάνω από μια Μερσεντές που ήταν παρκαρισμένη παράνομα πάνω στη λωρίδα για τα ποδήλατα, σε κεντρικό δρόμο της πόλης.


Το μήνυμα


Η σκηνή καταγράφηκε από τη λιθουανική τηλεόραση. Το βίντεο δείχνει τον δήμαρχο να κάνει βόλτα με το ποδήλατό του, παρατηρώντας διαρκώς πολυτελή αυτοκίνητα, όπως Φεράρι και Πόρσε, σταθμευμένα όπου δεν επιτρέπεται. Όταν ο ιδιοκτήτης της κατεστραμμένης Μερσεντές βγήκε από ένα κοντινό κατάστημα, ο δήμαρχος έσπευσε να του συστηθεί και, δείχνοντας το κατεστραμμένο του όχημα, του είπε χαρακτηριστικά: «Αυτό συμβαίνει όταν παρκάρεις παράνομα...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαφημίσεις