Η Ιστορία... της Κρίσης
Τι θα γινόταν αν οι ήρωες της ιστορίας και της μυθολογίας ζούσαν στην εποχή των μνημονίων;
- Ο Αδάμ δεν θα έτρωγε ποτέ το μήλο γιατί το ΦΠΑ θα ήταν υψηλό.
- Ο Οδυσσέας δεν θα γύρναγε ποτέ στην Ιθάκη γιατί δεν θα είχε τα ναύλα!
- Ο Περικλής δεν θα ζητούσε ποτέ να κατασκευαστεί ο Παρθενώνας γιατί θα έπρεπε να πληρώσει έκτακτη εισφορά.
- Οι γονείς του Ιησού θα πλήρωναν πρόστιμο γιατί απέφυγαν την απογραφή.
- Ο Όλυμπος θα γκρεμίζονταν ως αυθαίρετη κατοικία θεών εκτός κι αν δηλωνόταν ως ημιυπαίθριος.
- Ο Μινώταυρος θα πλήρωνε έκτακτη εισφορά ακινήτου για τον λαβύρινθο.
- Ο στρατός των Σπαρτιατών θα μειωνόταν για εξοικονόμηση χρημάτων.
- Οι Σπαρτιάτες κατά τη διάβαση τους προς Θερμοπύλες θα ήταν αναγκασμένοι να πληρώσουν διόδια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου