Πλοηγός στον κόσμο του διαδικτύου απο το χτές στο σήμερα.

ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ για την Παναχαϊκή

Υποβιβασμός της Παναχαϊκής για δωροδοκία: Η αντίδραση του Αλέξη Κούγια

Παναχαϊκή Logo

Η Πειθαρχική Επιτροπή της Football League ανακοίνωσε μια απόφαση που προκαλεί έντονες συζητήσεις στον χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου. Αποφασίστηκε ο υποβιβασμός της Παναχαϊκής, λόγω κατηγοριών για δωροδοκία στον αγώνα με τον Ολυμπιακό Χερσονήσου. Παράλληλα, επιβλήθηκε ποινή απαγόρευσης ενασχόλησης με το ποδόσφαιρο διάρκειας 5 ετών στον πρόεδρο της ομάδας, Αλέξη Κούγια, καθώς και χρηματικό πρόστιμο 225.000 ευρώ στην ΠΑΕ.


Η «βρώμικη» σκευωρία και η έφεση


Ο Αλέξης Κούγιας χαρακτήρισε την απόφαση «βρώμικη» και προανήγγειλε άμεση κατάθεση έφεσης, τονίζοντας πως η ομάδα δεν θα αλλάξει τον αγωνιστικό της προγραμματισμό. Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος της Παναχαϊκής ανέφερε:


«Εάν είναι δυνατό να καταδικάζεται ομάδα σαν την Παναχαϊκή και πρόεδρος σαν εμένα με τέτοια δικογραφία. Ελάχιστες φορές στην ιστορία της ανθρωπότητας δεν έμεινε σκευωρία σε βάθος χρόνου. Είμαι υπερασπιστής 36 χρόνια και να ξέρετε στο τέλος νικάνε οι καλοί. Αυτή η απόφαση σοκάρει τον πολύ κόσμο, την Πάτρα, το ελληνικό ποδόσφαιρο... Δεν έχω δει αθώο να καταδικάζεται ποτέ, έχω δει ενόχους να αθωώνονται».


Η υπερασπιστική γραμμή


Ο κ. Κούγιας υποστήριξε ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που να στοιχειοθετούν την κατηγορία, κάνοντας λόγο για καταγγελία από άτομο που είχε απολυθεί από συνεργάτη του Τσακογιάννη. Όπως σημείωσε:


«Η Παναχαϊκή έχει φτιάξει μια ομάδα που κατάφερε να πάρει το πρωτάθλημα. Δεν χρωστάμε σε κανέναν, έχουμε πληρώσει τα χρέη των προκατόχων μας... Υπάρχει μόνο η καταγγελία ενός συγκεκριμένου ατόμου και κανένα άλλο στοιχείο».


Κλείνοντας, ο γνωστός ποινικολόγος ξεκαθάρισε ότι η ομάδα θα κινηθεί με κάθε νόμιμο μέσο για την ανατροπή της απόφασης, προειδοποιώντας πως σε αντίθετη περίπτωση θα τεθεί θέμα αξιοπιστίας της διαδικασίας και του μάρτυρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαφημίσεις