Ο μαγικός κόσμος του διαδικτύου

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ για την Παναχαϊκή


Η Πειθαρχική Επιτροπή της Football League αποφάσισε τον υποβιβασμό της Παναχαϊκής για δωροδοκία. Παράλληλα επέβαλε ποινή 5ετούς απαγόρευσης από την ενασχόληση του με το ποδόσφαιρο στον Αλέξη Κούγια. Στην ομάδα επιβλήθηκε πρόστιμο 225.000 ευρώ.

Ο πρόεδρος της Παναχαϊκής χαρακτήρισε, τον υποβιβασμό της πατρινής ομάδας κατηγορία, για δωροδοκία στο ματς με τον Ολυμπιακό Χερσονήσου, ως «βρώμικο» και τόνισε πως η ομάδα του θα κινηθεί με κάθε νόμιμο μέσο για την ανατροπή αυτής.

Για τον υποβιβασμό της Παναχαϊκής:

«Εάν είναι δυνατό να καταδικάζεται ομάδα σαν την Παναχαϊκή και πρόεδρος σαν εμένα με τέτοια δικογραφία. Ελάχιστες φορές στην ιστορία της ανθρωπότητας δεν έμεινε σκευωρία σε βάθος χρόνου. Είμαι υπερασπιστής 36 χρόνια και να ξέρετε στο τέλος νικάνε οι καλοί. Αυτή η απόφαση σοκάρει τον πολύ κόσμο, την Πάτρα, το ελληνικό ποδόσφαιρο, αλλά ήταν στο μυαλό μου, ανησυχούσα πολλές μέρες τώρα.

Θα τοποθετηθώ επισήμως, αλλά άμεσα θα καταθέσουμε έφεση. Δεν θα αλλάξω το πρόγραμμά μου, ούτε η ομάδα μου την προετοιμασία της. Δεν έχω δει αθώο να καταδικάζεται ποτέ, έχω δει ενόχους να αθωώνονται».

Για το πώς θα κινηθεί από εδώ και πέρα:

«Με όλα τα νόμιμα μέσα. Η Παναχαϊκή έχει φτιάξει μια ομάδα που κατάφερε να πάρει το πρωτάθλημα. Δεν χρωστάμε σε κανέναν, έχουμε πληρώσει τα χρέη των προκατόχων μας, έχουμε φτιάξει γήπεδα και αφού έχουμε κερδίσει όλους τους αντιπάλους, παίζουμε με την τελευταία ομάδα του πρωταθλήματος που έχει υποβιβαστεί από τετραμήνου και στέλνω εγώ 4900 ευρώ και λέω στο γενικό αρχηγό πήγαινε και δώστα όπου νομίζεις! Ο ίδιος αυτός μόλις τον απέλυσε, ο άμεσος συνεργάτης του Τσακογιάννη κάνει αυτήν την καταγγελία, αυτό δεν το αποκάλυψε κανένας άλλος παρά ο ίδιος. Κανένα στοιχείο δεν υπάρχει».

O γνωστός ποινικολόγος, μίλησε και στον «NovaΣπορ FM» για το συγκεκριμένο θέμα. «Θα τοποθετηθώ επίσημα τις επόμενες ημέρες. Το σίγουρο είναι ότι θα ασκήσουμε έφεση κατά της πρωτόδικης απόφασης. Αυτή την στιγμή βρίσκομαι στο αεροδρόμιο προκειμένου να μεταβώ στα Γιάννενα για το απογευματινό φιλικό παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα. Δεν πρόκειται να αλλάξουμε τον προγραμματισμό της ομάδας…» τόνισε ο πρόεδρος της Παναχαϊκής στην αρχική τοποθέτησή του και πρόσθεσε:

«Εάν παραμείνει αυτή η απόφαση τότε θα τεθεί θέμα αξιοπιστίας του μάρτυρα Κούγια σε όλη αυτή την ιστορία. Εάν παραμείνει η ποινή δεν θα είμαι μάρτυρας, αλλά κατηγορούμενος. Δεν θα διαφέρω σε τίποτα από τους Μπέο και Τσακογιάννη. Θα κυνηγήσουμε την αθώωση μας με όλα τα νόμιμα μέσα. Υπάρχει μόνο η καταγγελία ενός συγκεκριμένου ατόμου και κανένα άλλο στοιχείο…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Google Ads | Το κάθε κλίκ μετράει