Πλοηγός στον κόσμο του διαδικτύου απο το χτές στο σήμερα.

Με ΡΕΟ στα σχολεία τα ΑΜΕΑ

Μετακίνηση ΑμεΑ

Η αποθέωση του παραλογισμού


Αναμφίβολα, αυτό που συμβαίνει θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η είδηση της χρονιάς. Στην Ελλάδα των 30 χρόνων από την ένταξη στην τότε Ε.Ο.Κ., βιώνουμε την αποθέωση του παραλογισμού και της υποταγής στους πιστωτές, καθώς τα άτομα με ειδικές ανάγκες αναγκάζονται να μετακινούνται προς τα ειδικά σχολεία με φορτηγά τύπου "Ρέο" του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.


Η βάρβαρη αυτή μεταχείριση των ΑμεΑ στην Ελλάδα του 21ου αιώνα εγείρει σοβαρά ερωτήματα. Οι γονείς από την επαρχία καλούνται να στείλουν τα παιδιά τους σε ειδικά σχολεία κάτω από τέτοιες απαράδεκτες συνθήκες, ενώ το ΥΠΕΠΘ επικαλείται έλλειψη κονδυλίων, γεγονός που ενδέχεται να οδηγήσει πολλά παιδιά σε διακοπή των σπουδών τους.


Ποιος κοροϊδεύει ποιον;


Η κυβέρνηση οφείλει να αντιληφθεί ότι οι αντοχές της κοινωνίας έχουν εξαντληθεί. Παρά τις προεκλογικές υποσχέσεις, η εφαρμογή μνημονιακών πολιτικών στην πλάτη των ατόμων με ειδικές ανάγκες και των οικογενειών τους είναι απαράδεκτη. Οι ιθύνοντες πρέπει να εστιάσουν στα πραγματικά προβλήματα των ΑμεΑ και να θυμηθούν τις δηλώσεις περί ύπαρξης πόρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαφημίσεις