Η οργή ενός απόστρατου: Μια επιστολή που συγκλονίζει
"Είμαι κάτω από 55 ετών Ανώτερος Αξιωματικός ε.α και φτύνω στα μούτρα σας.
Έχω τιμηθεί με όλα τα μετάλλια και τα παράσημα, με εύφημο μνεία για τις υπηρεσίες μου, δεν έχω τιμωρηθεί ποτέ μου και έχω υπηρετήσει σε όλο τον κόσμο.
Έχω υπηρετήσει 22 χρόνια στην ειδική μονάδα ΧΩΚ και ήμουνα παντού και πάντα και στην κρίση των Ιμίων ενεργοποίησα τους Πυραύλους ΧΩΚ. Στα 39 μου έπαθα έμφραγμα και υπεβλήθηκα σε εγχείρηση ανοικτής καρδιάς. Από τότε υπηρέτησα σε υπηρεσία γραφείου, αποφάσισα να παραιτηθώ στα 50 μου με σκοπό να φροντίσω την υγεία μου.
Επειδή σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία τα μοσχεύματα έχουν ορισμένο χρόνο ζωής δεν πρόκειται να φτάσω στην ηλικία των 55 ετών, φτύνω τώρα στα μούτρα σας γιατί δεν προλαβαίνω να φτύσω στους τάφου σας.
Λυπάμαι μόνο που από τους Αξιωματικούς του Κέντρου Επιχειρήσεων είμαι ο μόνος στη Ζωή από τους τρεις συμμαθητές μου... Λυπάμαι μόνο που δημιούργησα οικογένεια με τρία παιδιά και τα τρία επιστήμονες και άνεργα! Λυπάμαι που τόσα χρόνια ήμουν δίκαιος και τίμιος...
Επειδή δεν ήμουνα ποτέ ζήτουλας, θα ψάξω για μαύρη εργασία να βοηθήσω την οικογένεια μου για να μην φτάσω στο σημείο να σκοτώσω κάποιον πολιτικό ανεύθυνο.
Παραθέτω τα προσόντα μου αν κάποιος μπορεί να με χρειαστεί. Γνωρίζω Αγγλικά, γνωρίζω υπολογιστές, γνωρίζω από ασυρμάτους, γνωρίζω όλα τα όπλα ατομικά και ομαδικά...
Ανώτερος Αξιωματικός ε.α
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου