Πλοηγός στον κόσμο του διαδικτύου απο το χτές στο σήμερα.

Πάνω από 100 δημοσιογράφοι σκοτώθηκαν το 2011

Απολογισμός 2011: Αύξηση στις απώλειες δημοσιογράφων

Απολογισμός θανάτων δημοσιογράφων 2011

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων (IFJ), το 2011 καταγράφηκε αύξηση στις απώλειες δημοσιογράφων και μελών αποστολών παγκοσμίως.


Στατιστικά Στοιχεία


  • Απώλειες: Περισσότεροι από 100 δημοσιογράφοι έχασαν τη ζωή τους το 2011, σε σύγκριση με 94 το 2010.
  • Άλλες αιτίες: Επιπλέον 20 άτομα έχασαν τη ζωή τους από ατυχήματα και φυσικές καταστροφές.
  • Επικίνδυνες περιοχές: Το Πακιστάν, το Ιράκ και το Μεξικό αποτέλεσαν τις πιο επικίνδυνες χώρες, με 11 θανάτους σε κάθε μία.

Παρέμβαση στον ΟΗΕ


Η IFJ, με έδρα τις Βρυξέλλες και εκπροσώπηση 600.000 δημοσιογράφων σε 131 χώρες, αποδίδει το πρόβλημα στην αποτυχία των κυβερνήσεων να προστατεύσουν τους δημοσιογράφους. Ο πρόεδρος της ομοσπονδίας, Τζιμ Μπουμέλχα, απέστειλε επιστολή στον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ, Μπαν Κι-μουν, ζητώντας ενεργή προστασία του κλάδου.

"Σε μία κατάσταση όπου οι κυβερνήσεις αρνούνται ή στέκονται αδιάφορες απέναντι στη συνηθισμένη πλέον πρακτική των στοχευμένων δολοφονιών δημοσιογράφων, πρέπει εσείς και ο ΟΗΕ να τους υπενθυμίσετε την ευθύνη τους να προστατεύουν τους δημοσιογράφους".

 

Σύγκριση Δεδομένων


Νωρίτερα το ίδιο έτος, οι Δημοσιογράφοι χωρίς Σύνορα (RSF) είχαν αναφέρει 66 θανάτους δημοσιογράφων για το 2011, επισημαίνοντας το Πακιστάν ως τη δεύτερη πιο επικίνδυνη χώρα για δεύτερη συνεχή χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαφημίσεις