Υποχρεωτικό το σήμα «Σ» για νέους οδηγούς 17 ετών
Από τις αρχές του 2022, η ελληνική νομοθεσία δίνει τη δυνατότητα σε νέους που έχουν συμπληρώσει τα 17 έτη να δώσουν εξετάσεις για άδεια οδήγησης τύπου Β. Ωστόσο, η οδήγηση αυτή συνοδεύεται από αυστηρούς όρους και την υποχρεωτική σήμανση του οχήματος.
Τι πρέπει να γνωρίζετε:
- Το σήμα «Σ»: Οι νέοι οδηγοί πρέπει να τοποθετούν στο πίσω παρμπρίζ ένα διακριτικό σήμα 12x15 εκατοστών με το κεφαλαίο γράμμα «Σ».
- Ο ρόλος του συνοδηγού: Ο συνοδός πρέπει να είναι άνω των 25 ετών και να κατέχει δίπλωμα οδήγησης τουλάχιστον 5 έτη. Οφείλει να φέρει μαζί του την άδεια οδήγησής του σε ισχύ.
- Περιορισμοί διαδρομής: Η προσωρινή άδεια επιτρέπει την οδήγηση εντός της Περιφερειακής Ενότητας του τόπου κατοικίας του οδηγού, ή εντός των ορίων της Περιφέρειας Αττικής.
- Κυρώσεις: Η μη συμμόρφωση με τους παραπάνω όρους, συμπεριλαμβανομένης της απουσίας του σήματος «Σ», οδηγεί στην επιβολή βαρύτιμου προστίμου.
Πηγή: Υπουργική Απόφαση αριθμ. Δ30Μ3/347507.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου