SpaceX: Γιατί αποσύρονται 100 λειτουργικοί δορυφόροι Starlink;
Η SpaceX εντόπισε ένα πρόβλημα στους δορυφόρους της, το οποίο –σύμφωνα με την ίδια– εγείρει ανησυχία για τη μακροπρόθεσμη αξιοπιστία τους. Αν και η εταιρεία δεν αποκάλυψε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες, αποφάσισε να λάβει δραστικά μέτρα.
Συγκεκριμένα, ξεκίνησε τη διαδικασία να θέσει εκτός τροχιάς περίπου 100 λειτουργικούς δορυφόρους Starlink, οι οποίοι μέσω ελεγχόμενης καθόδου θα καούν στην ατμόσφαιρα. Η επιχείρηση αυτή αναμένεται να διαρκέσει περίπου έξι μήνες.
- Συνολικοί δορυφόροι σε τροχιά: Περίπου 6.000
- Ήδη αποσυρμένοι δορυφόροι: 406
- Νέα απόσυρση: 100 λειτουργικοί δορυφόροι
- Επί του παρόντος: 17 δορυφόροι έχουν χάσει την ικανότητα ρύθμισης τροχιάς και βρίσκονται υπό στενή παρακολούθηση.
Αν και η SpaceX έχει αποσύρει ξανά δορυφόρους στο παρελθόν, η μαζική απόσυρση ενός τόσο μεγάλου αριθμού λειτουργικών μονάδων θεωρείται ασυνήθιστη. Η εταιρεία δηλώνει ότι παρακολουθεί προσεκτικά τους 17 δορυφόρους που αντιμετωπίζουν προβλήματα ικανότητας ελιγμών, προκειμένου να διασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξει κίνδυνος σύγκρουσης με άλλους δορυφόρους στο διάστημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου