Σύμφωνα με τα όσα αναφερει ο κορεατικός ειδησεογραφικός όμιλος Hankyung, η Hyundai φέρεται να έχει ολοκληρώσει την εξέταση της πρότασης της Apple.
Πλέον, το μόνο που απαιτείται για να ξεκινήσει η συνεργασία είναι ο πρόεδρος του κορεατικού ομίλου, Chung Eui-sun, να βάλει την υπογραφή του, σύμφωνα πάντα με την συγκεκριμένη αναφορά.
Η συνεργασία των Apple και Hyundai αναμένεται να περιλαμβάνει την κατασκευή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων αλλά και την ανάπτυξη της μπαταρίας που θα χρησιμοποιούν, ενώ στόχος των δύο πλευρών, σύμφωνα με το δημοσίευμα, είναι τα πρώτα οχήματα να βγουν από την γραμμή παραγωγής έως το 2027.
Εκπρόσωπος της κορεατικής εταιρείας ανέφερε ωστόσο ότι η αμερικανική εταιρεία είχε προτείνει συνεργασία σε αρκετές εναλλακτικές αυτοκινητοβιομηχανίες για την ανάπτυξη ενός νέου ηλεκτρικού οχήματος, με την Hyundai Motors να είναι μια από αυτές. Οι συζητήσεις ξεκίνησαν χωρίς ωστόσο να οριστικοποιηθούν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις τον περασμένο μήνα, δημοσίευμα του Reuters ανέφερε ότι η Apple σχεδίαζε την έναρξη παραγωγής του δικού της ηλεκτρικού αυτοκινήτου μέσα στο 2024.
Η συνεργασία των Apple και Hyundai αναμένεται να περιλαμβάνει την κατασκευή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων αλλά και την ανάπτυξη της μπαταρίας που θα χρησιμοποιούν, ενώ στόχος των δύο πλευρών, σύμφωνα με το δημοσίευμα, είναι τα πρώτα οχήματα να βγουν από την γραμμή παραγωγής έως το 2027.
Εκπρόσωπος της κορεατικής εταιρείας ανέφερε ωστόσο ότι η αμερικανική εταιρεία είχε προτείνει συνεργασία σε αρκετές εναλλακτικές αυτοκινητοβιομηχανίες για την ανάπτυξη ενός νέου ηλεκτρικού οχήματος, με την Hyundai Motors να είναι μια από αυτές. Οι συζητήσεις ξεκίνησαν χωρίς ωστόσο να οριστικοποιηθούν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις τον περασμένο μήνα, δημοσίευμα του Reuters ανέφερε ότι η Apple σχεδίαζε την έναρξη παραγωγής του δικού της ηλεκτρικού αυτοκινήτου μέσα στο 2024.
Το ενδιαφέρον της Apple για το συγκεκριμένο project φαίνεται ότι αναζωπυρώθηκε όταν ανέλαβε υπεύθυνος ο Νταγκ Φιλντ, άνθρωπος που έχει δουλέψει στην Tesla πριν μετακομίσει στο Κουπερτίνο και την Apple.
Σε εκείνο το δημοσίευμα του Reuters γινόταν σαφής αναφορά στον ρόλο-κλείδι που παίζει στο όλο εγχείρημα η ανάπτυξη μίας νέας μπαταρίας που θα μειώσει το κόστος του οχήματος αλλά και θα αυξήσει την αυτονομία του.
Προς το παρόν η Hyundai χρησιμοποιεί μπαταρίες για τα δικά της ηλεκτρικά οχήματα προερχόμενες από τις LG Energy Solution και SK Innovation. Παρόλα αυτά, η Hyundai έχει προηγουμένως επιβεβαιώσει ότι ήδη αναπτύσσει τις δικές της μπαταρίες επόμενης γενιάς.
Τέλος, θα πρέπει να αναφερθεί ότι στην ομιλία του κατά την διάρκεια της τελετής ανάληψης των καθηκόντων του, ο πρόεδρος της Hyundai ανέφερε ότι σχεδιάζει την ανάπτυξη “της πιο προηγμένης και καινοτόμας τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης στον κόσμο”.
Σε εκείνο το δημοσίευμα του Reuters γινόταν σαφής αναφορά στον ρόλο-κλείδι που παίζει στο όλο εγχείρημα η ανάπτυξη μίας νέας μπαταρίας που θα μειώσει το κόστος του οχήματος αλλά και θα αυξήσει την αυτονομία του.
Προς το παρόν η Hyundai χρησιμοποιεί μπαταρίες για τα δικά της ηλεκτρικά οχήματα προερχόμενες από τις LG Energy Solution και SK Innovation. Παρόλα αυτά, η Hyundai έχει προηγουμένως επιβεβαιώσει ότι ήδη αναπτύσσει τις δικές της μπαταρίες επόμενης γενιάς.
Τέλος, θα πρέπει να αναφερθεί ότι στην ομιλία του κατά την διάρκεια της τελετής ανάληψης των καθηκόντων του, ο πρόεδρος της Hyundai ανέφερε ότι σχεδιάζει την ανάπτυξη “της πιο προηγμένης και καινοτόμας τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης στον κόσμο”.
Πηγή: https://naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου