Πλοηγός στον κόσμο του διαδικτύου απο το χτές στο σήμερα.

Πετάνε ψυγεία και έπιπλα από τα παράθυρα για το καλό του χρόνου

Το επικίνδυνο έθιμο της Πρωτοχρονιάς στο Χίλμπροου του Γιοχάνεσμπουργκ


Σε ετοιμότητα τίθεται εκ νέου η αστυνομία της συνοικίας Χίλμπροου στο Γιοχάνεσμπουργκ ενόψει της παραμονής Πρωτοχρονιάς. Οι αρχές υλοποιούν επιχείρηση για τη διάσωση των πολιτών από ατυχήματα που προκαλεί το τοπικό «έθιμο» της ρίψης επίπλων και ηλεκτρικών συσκευών από τα παράθυρα.


Αστυνομικά μέτρα και κίνδυνοι


Ελικόπτερα, οχήματα καταστολής και ειδικές δυνάμεις της αστυνομίας της Νότιας Αφρικής θα αναπτυχθούν στη συνοικία από τη δύση του ηλίου στις 31 Δεκεμβρίου, σε μια περιοχή που είναι επίσης γνωστή για τα επεισόδια βίας.


Κάθε χρόνο καταγράφονται τραυματισμοί από τη ρίψη αντικειμένων. Ενδεικτικά, το 2009, ένα βρέφος 11 μηνών τραυματίστηκε στο κεφάλι από τούβλο, ενώ συνολικά εννέα άνθρωποι νοσηλεύτηκαν. Πέρυσι, παρά τις αστυνομικές περιπολίες, ο απολογισμός ήταν 14 τραυματίες.


Η οπτική των κατοίκων


«Πετάμε τις παλιές συσκευές γιατί θέλουμε καινούργιες», εξηγεί ο 24χρονος Ντίκενς Πάτουελ, επισκευαστής υπολογιστών, ο οποίος θυμάται ότι στο παρελθόν πέταξε κρεβάτι από το μπαλκόνι του. Σύμφωνα με τον 26χρονο Τζέιμς Τόμας από τη Ζιμπάμπουε, ο κόσμος ξεφορτώνεται κάθε λογής αντικείμενα, όπως τηλεοράσεις, φούρνους μικροκυμάτων και ηλεκτρικές συσκευές.


Ο Τόμας υποστηρίζει ότι ο στόχος δεν είναι ο τραυματισμός κανενός και προσθέτει: «Ξέρουμε ότι κανείς δεν θα βγει έξω. Αλλά εμείς δημιουργούμε δουλειά για τον κόσμο», αναφερόμενος στους παλιατζήδες και συλλέκτες ανακυκλώσιμων προϊόντων που δραστηριοποιούνται στο Γιοχάνεσμπουργκ.


Η Μπιούτι Νταμπ, που ζει στο Χίλμπροου τα τελευταία 16 χρόνια, επιλέγει να παραμείνει στο σπίτι με την οικογένειά της, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά: «Αυτοί που τραυματίζονται είναι οι μεθυσμένοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαφημίσεις